środa, 25 maja 2011



Glass House: The Good Mother (2006)

Abby i Ethan zostają sierotami. Opiekę nad nimi przejmuje miłe małżeństwo, które niedawno straciło synka. Rodzeństwo trafia do dużego, ładnego domu, nowi rodzice wydają się sympatyczni i chcą dobra dzieci, ale to tylko pozory. Szybko odkrywamy, że z nową matką jest coś nie tak, a ojciec zdaje się tego nie zauważać.

Jeśli jakiś film ma podtytuł "Dobra matka" to już można się domyślić, że ta matka wcale taka dobra nie będzie, ba! to ona będzie stanowiła zagrożenie i przyprawiała o ciarki. Angie Harmon w roli nowej, chorej psychicznie opiekunki dzieci wypadła rewelacyjnie. Piękna, zadbana, na pierwszy rzut oka miła kobieta okazuje się niebezpieczną, obłąkaną osobą. Pozostali aktorzy też radzą sobie bardzo dobrze i powstał z tego całkiem dobry, trzymający w napięciu thriller.
Widać że jest to produkcja telewizyjna, tudzież kasetowo-videowa, ale nie przeszkadza to w niczym.

"Dom Glassów" to sequel filmu z 2001 roku. Muszę przyznać, że ta wersja zainteresowała mnie na tyle, że chętnie sięgnę po oryginał.

Ocena:
7/10

2 komentarze:

  1. Oglądałam wersję z 2001 roku i niestety nie zachwyciła mnie, ponieważ poniekąd powiewało mi nudą, a drugim jego mankamentem była przewidywalność. W zasadzie już od prawie samego początku filmu można było przewidzieć kto co knuje. Dodatkowo Leelee Sobieski, która zagrała jedną z głównych ról, jakoś mnie nie przekonała.
    Poszukam tej wersji, może odczucia będę nieco lepsze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem oryginał był lepszy, ale ten film też niczego sobie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń